HP pomaga markom odnaleźć się na rynku spersonalizowanego druku
30 stycznia 2019
HP Graphics Solutions wprowadza nowy schemat dla marek, dotyczący personalizacji, który pomoże przyspieszać rozwój biznesu oraz zwiększać zaangażowanie konsumentów.
HP zaprezentowało swój schemat o nazwie The Personalization Pinwheel, który ma pomagać właścicielom marek w odnalezieniu się na rosnącym rynku personalizacji usług. Bazując na ponad 45 milionach rozmów online z całego świata, schemat ten skupia się na tym, co motywuje konsumentów do korzystania z opcji personalizacji produktu – począwszy od foto książek, poprzez okładki magazynów, kończąc na produktach konsumenckich - oraz na tym, w jaki sposób marki mogą skorzystać na tego typu motywacji.
„Personalizacja jest skutecznym narzędziem pomagającym tworzyć istotne doświadczenia z konsumentami. Wzmacnia ich lojalność oraz zaangażowanie wobec marki, a tym samym przyspiesza rozwój biznesu oraz napędza rynek", mówi Nancy Janes, globalna dyrektor ds. innowacji marki, HP Inc. „Możliwości druku cyfrowego HP zmieniają sposób, w jaki konsumenci nawiązują relację z marką poprzez spersonalizowane opakowania i produkty."
„Według nas personalizacja oznacza coś więcej niż tylko produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb”, stwierdził Charles Ohiaeri, szef działu realizacji zamówień firmy Zazzle. „Chodzi o to, jak w inteligentny sposób możemy nadzorować i kształtować całe doświadczenie wszystkich członków naszej społeczności – zarówno twórców, projektantów, jak i konsumentów. Rozwiązania marki HP w zakresie druku cyfrowego umożliwiają świadczenie usług naszym klientom, w sposób jakiego do tej pory nie braliśmy pod uwagę.
Produkcja przy wykorzystaniu technologi HP Indigo
Badania przeprowadzone przez markę HP wykazały zalety schematu Personalization Pinwheel w przypadku druku cyfrowego:
- Pozostawianie śladu: zwiększanie udziałów w rynku poprzez możliwość gromadzenia unikalnych elementów
- Zwiększanie zaangażowania poprzez personalizowanie produktów
zgodnie z tradycjami marki
- Wspólne spędzanie czasu: zacieśnianie relacji z Millenialsami oraz Pokoleniem Z poprzez skupienie się na indywidualnych historiach konsumentów
- Przyzwolenie na wyrozumiałość: umożliwienie klientom dostosowania sposobu, w jaki doświadczają świata do ich osobistych, wyjątkowych preferencji
- Ożywianie więzi: zwiększanie przenikania do rynku poprzez rozszerzenie oferty o upominki oraz e-handel w formie w pełni spersonalizowanych produktów
- Świadomy materializm: budowanie wartości oraz wyróżnianie się poprzez swój cel oraz umożliwienie konsumentom tego, by wyrażali swoje opinie na temat rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych
Źródło: HP